Fixeez с Marvel Спайдър-мен, Капитан Америка и Хълк идват в Kaufland България

| от Mamamia / Kaufland* |


Fixeez със Спайдър-мен, Грут, Капитан Америка, Хълк, Железният човек, Черната пантера, Отмъстителите и още цяла плеяда герои идват в Kaufland България. Всеки, закупил стоки от магазина на стойност над 30 лв., ще може да получи текстилен стикер с Marvel герой и да събере цялата звездна колекция от 24. Кампанията стартира на 06.02 2023 г.

За да разработи уникалната си Fixeez кампания, най-големият ритейлър у нас си партнира с Disney.

Целта на кампанията е, както да провокира децата да развиват своята креативност, намирайки разнообразни приложения на мултифункционалните стикери, така и да напомни, че във всеки родител се крие истински супергерой.

„Успехът на Fixeez при старта им през 2022 г. ни амбицира да надградим и да направим достъпни тези ексклузивни и така желани от малки и големи герои. „Ние в Kaufland България внимателно анализираме интересите на клиентите си и знаем, че тази суперколекция е еднакво интересна както за децата, така и за много от техните родители.“

„Приемствеността от родители към деца е част от ценностите, които развиваме в нашата компания“, коментира Ялчин Джем, търговски директор и член на УС на Kaufland България.

В допълнение към колекцията от герои, всеки може да закупи и допълнителни аксесоари – Marvel чанти и несесери, които имат обозначени места за поставяне на Fixeez, както и чаши и плюшени играчки с образите на героите. Предимствата им са, че могат да се отлепват и залепват многократно, могат да служат за декорация на разнообразни предмети, както и да се използват за поправка и удължаване на живота нa различни дрехи и аксесоари. Също така, тяхната опаковка е напълно рециклируема, а Fixeez са направени от рециклирани материали.

*За Kaufland България

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 500 служители. През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Вижте още: 

8 филмчета от последните 10 години, които са супер за татковците