Баба търси внуче през 2020

| от Лора Иванова |

Познати са ви този тип тестове във Фейсбук, които показват сватба, милиони евра и мацки по заголени бедра на яхти, обградени от мускулести мъже и текст: „Това ще бъде твоята 2020! Ще се къпеш в шампанско и любов!“ Или пък: „Стягай се за сватба!“, придружено от снимка на фина дама в бяла рокля с руси коси в гръб (за да си представиш в лице, че това си ти, да точно ти, русо момиче без гадже).

Но какво правят тези тестове за дамите на една определена възраст, за които нито сватбата, нито яхтите вече имат значение? Обещават им… бебе. Не тяхно, о, не се заблуждавайте.

В очите на тези дами, когато на теста в социалната мрежа се покаже розовата бебешка кожа, има само един отговор: внуче!

Време е за внуче.

По-примитивните от нас могат да си представят, че зрелите дами, a.k.а. wannabe бабите, случайно споделят тази информация с всички свои приятели, защото не знаят как да си правят тези тестове скритичко и тайничко. Онези, които обаче са проумели, че майките ни имат много по-добри умения за работа с Фейсбук, отколкото за работа с Word, знаят: няма нищо случайно.

Защото сред групата приятели в социалната мрежа задължително фигурира и името на дъщерята, която ще види прогнозата от теста. Онази, която от 5 години живее заедно с гаджето си, купиха си апартамент в „Манастирски ливади“ (онзи е програмист!), взеха си и куче, но за деца нищо не казват.

Ако в картинката няма дъщеря, има проектоснаха (или съвсем снаха). Както се казва – казвам ти, дъще, сещай се, снахо! В крайна сметка за какво са социалните мрежи, освен за да ни подсказват как се чувстват близките ни?

Ако намеците в стил: „Ехе-е, на вашите години с татко ти вече две деца имахме!“ – вече не работят, току-виж Фейсбук свършил работата.

В крайна сметка всяка wannabe баба знае – подходящият момент за дете настъпва не когато родителите са готови, а когато бъдещата баба е готова.