Рекламата, която не излъчиха по време на „Оскарите“

| от MamaMia |


По време на телевизионното излъчване на наградите „Оскар“ в неделя вечерта, зрителите можеше да изгледат една реклама, която със сигурност щеше да разбуни духовете и да се коментира много.

Но телевизионната мрежа ABC, която обикновено предава церемонията на живо,предпочете да цензурира тази реклама и не я излъчи с обяснението, че била прекалено„графична“.

Всъщност не би било лошо това видео, макар и насочено основно към новите майки – жените, които току-що са родили, да бъде гледано от колкото се може повече зрители.

Ето го:

Рекламата е част от кампанията за популяризиране на следродилните продукти Frida Mom.

На видеото се вижда уморена, сънена и съсипана жена, която се събужда посред нощ, докато наоколо се чува рева на бебе. Влачейки се с усилие, майката се запътва към тоалетната. Става ясно, че е родила съвсем скоро и изпитва болки при извършването на най-човешкото действие. Тя има и сърбежи и зачервявания от шевовете и носи мрежесто бельо, към което е прикрепена огромна превръзка.

Целта на рекламата е да усетим дискомфорта, който майката изпитва, болката й, докато се спъва. Всяка жена, която току-що е родила, може да се припознае в тези усещания.

Компанията Frida Mom предлага продукти, които помагат на майките за по-добра хигиена и грижа след раждането: бутилки за съхранение на кърма, превръзки за родилки, охлаждащи превръзки и много други.

От телевизионната мрежа ABC отхвърлят рекламата като цитират правилата на Американскатафилмова академия, според които не се приема излъчването по време на церемонията на „прекалено графични изображения с частична голота и демонстрация на продукта“ . Телевизионната мрежа отказва да коментира рекламните си договори с предаванията, които излъчва.

„Ние създадохме тази кампания с цел да споделим едно сурово и честно описание на онова, през което преминава всяка жена, която се оказва в такава физическа трансформация за първи път“, казва изпълнителният директор на Frida Mom Челси Хиршхорн. „Смятахме, че няма по-добър канал и момент за разпространението й от нощта, в която се награждава на най-високо ниво разказването на истории“.