Какво предпочиташ - „Жертва на модата“ или „Възпрепятствана да комбинира добре“?
Той се облича по-добре от мен. С какво ще допринеса аз за връзката ни?
Тя е като картина на Моне. Като я погледнеш отдалеч е ок, но отблизо е тотална бъркотия.
Не разбирам. Косата ми ли слегна? Попаднах в лоша светлина ли? Какво не е наред с мен?
Спорадично. Това значи от време на време. Опитай да го използваш в изречение.
Да търсиш момче в гимназията е също толкова безсмислено, колкото да гледаш филм на Поли Шор.
Виждаш колко съм претенциозна към обувките си, а тях слагам само върху краката си.
Ооо! Дали имат моя размер?
Тя ми е приятелка, защото и двете знаем какво означава хората да ти завиждат.
Помните ли „Баровки“? Аз вдигам две ръце за „Да!“, защото съм гледала филма несметен брой пъти. Не помня точно как, но успях да се сдобия с видеокасетата, която сигурно буквално се е изтъркала от въртене.
Ех, как я харесвах тази Шер Хоровиц! Обожавах начина, по който се изразяваше – на моменти кифленски, но пък умно и хитро, когато се налагаше. Исках да се обличам като нея – с плисираните поли, тениските, чорапите до коляното. Просто много се бях вманиачила в това момиче, ето защо и досега Алиша Силвърстоун ми е слабост, въпреки тоталната липса на хубави роли.
В лентата много запомнящо се участие прави и рано напусналата ни Британи Мърфи, която в „Баровки“ е млада, къдрава, червенокоса, неопитомена и буйна.
За тези, които по някаква причина не си спомнят филма, който наистина е култова, емблематична за 90-те години комедия, разказвам накратко. Шер Хоровиц е богато и популярно в гимназията си момиче от Бевърли Хилс, което обича да съветва другите за важните теми от живота – мода, поддържане на безупречен външен вид и хващане на гадже. За последното самата Шер не е особено подготвена и дори неука, откъдето идва и част от забавата във филма.
За да си припомните още по-добре каква точно беше героинята на Алиша Силвърстоун, в галерията ни сме приготвили някои нейни весели и учудващо верни фрази, с които и досега си спомняме за „Баровки“ с умиление.