Последните няколко години станахме свидетели на една тенденция, която постепенно се развиваше от творческите директори на големите, модни брандове – мъжката мода да се превръща в женска такава.
Всичко тръгна от unisex културата, след което се усети лек полъх на мачизъм в модата, който много бързо бе заместен от безполови същества, разхождащи се по подиума, които не могат да бъдат позиционирани нито към женския пол, нито към мъжкия.
Последната колекция на Gucci, която бе представена по време на модната седмица в Париж е категорично доказателство за това, че мъжка мода вече не съществува. Всичко е относително. Разбира се има строго профилирани мъжки брандове, които все още позволяват на мъжете да изглеждат като мъже.
В колекцията на Gucci за сезон пролет-лято 2019 година се усещаше полъха на 70-те години, имаше закачка с цветовете и материите, но нека да не забравяме, че подобна колекция би подхождала повече на дамската част от обществото ни.