Близо 10 000 ученици от първи до трети клас преминаха обучения за основните правила за пътна безопасност с националната кампания „Пресичам безопасно с TEDI“. В инициативата до момента са се включили 53 училища от 22 населени места от цялата страна. Кампанията се организира за трета поредна година от Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи – Дирекция Пътна полиция.
За първи път, тази година, уроците бяха в хибриден формат: мултимедийни уроци и практически обучения с полицай.
Практическите обучения бяха осъществени в училища в шестте най-големи български града – София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Русе. Представители на Главна дирекция „Национална полиция“ заедно с мечето TEDI под игрови модел, показваха на децата най-често допусканите грешки и заедно намираха правилния начин за по-добра безопасност на пътя.
Поради COVID-19 ограниченията, предишните две издания на кампанията се провеждаха изцяло онлайн с помощта на специално създаден онлайн мултимедиен урок, разработен съвместно с експерти от партньорите в инициативата.
Иновативният урок е достъпен безплатно и целогодишно за всички училища в страната тук. В него са представени трите роли на децата, като участници в движението по пътищата – ПЕШЕХОДЦИ, ПЪТНИЦИ и ВОДАЧИ. Така учениците от началните класове могат да усвоят важни правила за правилно поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил и при управление на велосипеди и тротинетки. Урокът включва и онлайн тест за проверка и затвърждаване на придобитите знания.
„За трета поредна година получаваме изключително позитивна обратна връзка и от учителите и от родителите на учениците, преминали през обученията. Много училища от цялата страна се свързаха с нас с молба догодина да гостуваме с открити уроци и при тях. Това ни кара да се чувстваме много горди и щастливи, защото показва, че кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“ работи и е полезна за обществото. За нас в „Тимбарк България“ е важно освен предоставянето на висококачествени сокове, нектари, напитки и плодови мусове на децата, да помагаме и за тяхното образование“, коментира Мария Добрева, Бранд мениджър в „Тимбарк България“.
За TEDI
Продуктовата линия детски нектари и сокове TEDI е лансирана на българския пазар през 2006 година и оттогава е сред най-предпочитаните както от децата, така и от техните майки, поради високото си качество и добър вкус. През 2012 година рецептата е подобрена с добавяне на мед. Освен това соковете TEDI са без добавена захар, без добавени консерванти и без оцветители, разбира се всичко, според регулациите за сокове и нектари в България.
Брандът TEDI е добре познат на пазара с висококачествените си морковени нектари, но включва още и сокове 100% ябълки и 100% портокал-мандарина, плодови напитки за по-големите и мус със 100% плодово съдържание под формата на пюре. Нектарите на TEDI съдържат витамини А и C, които са важни за детския организъм, и се произвеждат по най-модерна бутилираща технология с ниска пастьоризация, която запазва всички полезни вещества.
Вижте още:
Мечето TEDI учи децата на безопасно пресичане с игра, вече и интерактивно