Kaufland организира незабравимо парти за всички малки и големи фенове на Minecraft
Вълнуваща новина за всички фенове на Minecraft. На 11 април (петък) Kaufland ще зарадва децата с незабравимо събитие, посветено на колекционерската серия стикери Minecraft Fixeez.
От 18:30 ч. на „Сцена Централни хали“ в София малки и големи ще имат възможност да открият липсващите си стикери, да се срещнат с други колекционери и да се забавляват с тематични игри и активности.
Специален гост на събитието ще бъде любимецът на децата – ютубърът Криската с над 300 000 абонати, а входът за събитието е свободен.
От началото на март Fixeez стикерите с Minecraft тематика се превърнаха в истински хит сред децата. Всеки от тях представя герой, създание или елемент от култовата 3D видео игра, която вдъхновява малчуганите да бъдат креативни, да строят, да изследват и да създават собствени светове от кубчета. Стикерите се превърнаха в начин децата да внесат част от своя Minecraft свят в реалния живот, като могат да се залепят многократно върху тетрадки, моливници, бутилки и други свои любими предмети.
Колекцията на Kaufland включва 24 уникални дизайна и се предлага като подарък за всяка покупка над 30 лв. в магазини Kaufland до 13 април, заедно с 1 бонус точка. В последните седмици събирането, разменянето и допълването на колекцията се превърна в забавна игра, в която всяко дете иска да бъде победител.
По повод кино премиерата на Minecraft, ритейлърът раздаде 50 двойни кино билета в края на март, а ежедневно любителите на филма могат да си закупят различни аксесоари на играта. Тази седмица те могат да закупят артикули с до 60% отстъпка чрез бонус точка или купон в Kaufland Card. Сред тях са чаши, кутии за обяд, бутилка за вода, спортна раница тип „мешка“ и други.
За Kaufland България:
Kaufland България е търговската верига на дребно с най-богат асортимент от 24 хил. хранителни и нехранителни стоки. Годишният оборот на компанията е от над 2 млрд. лв. Тя е един от най-големите частни работодатели в страната с екип от над 7900 служители. През 2025 г. компанията разполага с 68 хипермаркета в 35 града.
От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв.
Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.
Вижте още: