Естествената красота идва отвън, но и отвътре – с чувството да бъдем уверени в себе си и да се обичаме в собствената си кожа.
С това послание Kaufland България представи най-новия член в семейството си собствени марки – козметичната линия bevola.
Това се случи по време на тематично събитие, в което специален гост беше изпълнителят и водещ Вики Терзийска. Тя, заедно с гостите на представянето, обсъдиха съставките на продуктите и споделиха кои са техните тайни и рецепти за увереност.
„Продуктите на bevola наистина впечатлиха мен и цялото ми семейство с качеството си. Не правим компромис с него, затова bevola вече ще бъде и в нашия семеен списък за пазаруване“, заяви Вики.
Bevola е марка, подходяща за цялото семейство. Серията предлага дамска и мъжка козметика, както и грижа за бебешка и детска кожа. Спектърът от продукти е широк – можете да намерите мицеларна вода, душ гелове, подхранващи кремове, бебешки сапун и много други. Всички продукти от серията са дерматологично тествани и с гарантирано качество.
„Интересът от потребителите към bevola надмина очакванията ни. Новата ни марка се радва на изключително внимание. Bevola е създадена да се грижи за цялото семейство и за всеки тип кожа – дамска, детска и мъжка – с високо качество, което е наш безспорен приоритет. Радваме се, че хората го оценяват, затова ще продължим да я налагаме на българския пазар“, сподели по време на събитието Стела Първанова, търговски директор на Kaufland България.
Над 100 продукта от серията bevola вече са в продажба във всички търговски обекти на Kaufland в България.