Когато става въпрос за това какво е модерно, достатъчно е да отворите Instagram и едни готини хора, за които сякаш всеки ден е ваканция, ще ви покажат нагледно. Тези лидери на мнение, или по-свойски казано, инфлуенсърите, винаги са на гребена на вълната – знаят как да позират, какво да облекат и какви филтри да сложат на снимката. Да, понякога може би ви изглеждат абсурдно, но това е, защото не знаете колко (меко казано) екзотични са повелите на Instagram за това лято.
На повечето жени вече е ясно, че за да изглеждат по-добре на снимка по бански през ваканцията, трябва да се приведат леко напред, така че коремът им да хлътне повече. По този начин акцентирате повече на лице и (евентуално) бюст, докато проблемни зони като бедра и дупе, остават на заден план във фотографията ви. Да, това са тънки трикове и селфи потребителите вече ги надушиха. Но едва ли много от нас са наясно, че огромните надуваеми играчки са задължителното присъствие в кадрите ви.
Още миналото лято надуваемото розово фламинго стана хит в Instagram и стана начин веднага да направите стотина лайка във Facebook. Достатъчно беше само да отделите известно количество въздух, за да надуете този абсурден аксесоар, след което се мятате в някакъв вид вода и фотосесията започва. Кендъл Дженър е идеален пример за тази новопоявила се любов между розовата птица и инфлуенсърите, но самата тя подчертава, че фламингото вече не е толкова актуално. Днес трябва да се сдобиете с огромен надуваем еднорог, който да украси снимките ви и да ви изстреля на върха на тенденциите това лято.
Още един определено красив, но и абсурден момент във фешън повелите за ваканцията, е фактът, че на снимките във вода не се гледа с добро око. Разгледано през призмата на инфлуенсърите – не е тренди да киснете във водата, била тя басейн, езеро, море или океан, освен ако не сте яхнали гореспоменатия еднорог. В противен случай трябва да застанете само в близост до водата, на някоя готина морска веранда, върху джет, или най-добре на палубата на яхта и то по време на залез. Е, изгревите също са красиви, но не всеки изглежда добре за снимка в 6 сутринта, след 12 чаши вино.
Защо тази година снимките във вода са олд фешън, а морето се използва само за фон? Ами, защото друг ретро стил завладява лятото – този на прическите, грима, златистия тен, големите слънчеви очила и кадифения бански от 70-те години на 20 век. Визията е тежка и по-скоро вечерна, отколкото спортна и предразполагаща към 40 дължини бруст. Ето защо и самите бански костюми за това лято не са приспособени за плувни подвизи, а за намиране на просторен дървен декинг от скандинавски тип, на който да скръстите крака и да покажете стил. Най-добре ще постигнете това, ако си купите бански, който въобще не прилича на такъв.
Предпочитаните материи са изненадващи като кадифето и включват шифон, тюл, дантела, коприна, пайети, кристали. Някои от моделите пък са с ръкави от ефирна материя и приличат повече на скъпа блуза, с която не бихте скочили рязко в басейна.
Тъй като тази година банските са във всякакви причудливи форми, не залагайте много на летния загар, освен ако не искате да почернеете на дупки, райета, мрежи и какво ли още не. Пък и кой би губил време да се пържи незабележимо на плажа, когато е облякъл шармантен бански костюм и развява дълъг и фееричен шал? По-добре тръгвайте на солариум, докато е време или заложете на качествен автобронзант.
И така, лятото на 2017 г. в Instagram се очертава като щуро и абсурдно. Представете си Harlem Shake, само че на плажа. Много цвят, още повече брокат по кожата и да не забравяме, надуваеми играчки. Подскачащи наляво-надясно хора, наргиле, хамаци, шезлонзи, екстравагантни коктейли и чадърчета в тях, плажна вила, куче, смях. Каквото и колкото да си представите, това е лятната визия в Instagram и тя никога не идва в повече. Освен че няма как да прекалите, има и още един бонус – няма нужда да се преобличате след плаж, визията ви ще е готова и за вечерното ви излизане.
С две думи, щуротии, бляскава визия и забавление това лято, а спомените от него ще събираме в Instagram.