Традиционното кафе в джезве, известно в България като „турско“ (а в съседните държави съответно като „гръцко“ или „сръбско“), губи сериозни позиции сред модерните българи при предпочитанията им за приготвяне на сутрешната напитка.
Все повече домакинствата у нас са склонни да опитат нови вкусове и да експериментират с нови начини за приготвяне на кафе. Това обобщи Симеон Горанов от „SF1 Coffee“ по време на откриването на първия луксозен бутик на Nespresso в София. Като мениджър на компанията, официален вносител на Nespresso, Горанов отбеляза, че пристигането у нас на световната марка за кафе, машини и аксесоари е посрещнато изключително радушно сред българите, включитено с коментари като „Най-после“ и „Време беше“.
Nespresso развива дейността си в 76 страни, между които от днес вече е и България. По света компанията има над 800 луксозни магазина, но за българския пазар, се открива първият.
От днес всички любители на кафето на капсули могат да се насладят на истинско интензивно Nespresso преживяване в луксозния магазин в Paradise Center, София.
Откриването на първия бутик на швейцарската компания беше отбелязано със сутрешно пиене на кафе в компанията на актьора Юлиaн Вергов и Александрос Панагулиас – официален посланик на Nespresso.Панагулиасдемонстрира най-популярните кафе напитки, премиалните нотки и спецификата на ароматите в продуктовата гама на Nespresso.
„За нас е голямо удоволствие и привилегия да посрещнем един бранд, който отдавна е синоним на превъзходно кафе изживяване и определен стил на живот. Nespresso дава възможност на всеки човек, само с натискането на един бутон, да се наслади на превъзходно, първокачествено кафе в уюта на дома“, каза още по време на откриването Симеон Горанов.
В бутика на Nespresso се предлагат 28 различни вида капсули, сред които и различни безкофеинови видове. Всяка една капсула създава напитка с различен интензитет, различен изтънчен аромат и различен послевкус. Кафето, използвано от Nespresso, се произвежда само от най-висококачествените зърна, много от които с произход от Колумбия.
Българските потребители ще могат да закупуват капсули, машини и аксесоари на Nespresso и онлайн на официалния сайт на маркатаили на телефон 0800 90091.
История с европейски корени, съчетана с южноамериканска традиция
Историята на Nespresso започва още през седемдесетте години на 20 век, когато малката еспресо машина предизвиква истинска революция в приготвянето на висококачествено кафе в домашни условия. Началото на компанията е положено през 1986 и оттогава насам кафето в еднократни дози се превръща в глобален тренд.
През годините Nespresso постоянно усъвършенства своето изкуство, а високото качество, дизайна и преживяването, което предлага, оформя и развива кафе културата по целия свят.
Към днешна датакомпанията развива дейността си общо в 80 страни и има повече от 13 000 служители.
Централният офис на Nespresso се намира в Лозана, а производството на всяка една капсула се осъществява в една от трите производствени центъра в Швейцария.Компанията, която е новатор и еталон за най-висококачественото кафе в еднократни дози, гарантира произхода на суровина от най-висок клас, като в същото време осигурява на фермерите по-добри доходи и се грижи за околната среда.
Nespressoработи с повече от 100 000 земеделски производители в 13 страни чрез своята програма AAA Sustainable Quality ™ за внедряване на практики за устойчиво развитие във фермите и околната среда.
През 2003 г. в сътрудничество с Rainforest Alliance, Nespresso стартира програма за помагане и подобряване на добива и качеството на реколтите, като гарантира устойчиво предлагане на висококачествено кафе и спомага за подобряване поминъка на фермерите и техните общности.