Разговор на живо в Instagram между Джиджи Хадид и приятеля й Джеръми Скот разкри новината: следващата дизайнерска колаборация на H&M е с MOSCHINO – култовата италианска марка, с която Джеръми Скот вкарва нова доза поп енергия, след като през 2013 г. заема поста творчески директор. Колекцията MOSCHINO H&M ще се продава онлайн и в избрани магазини на H&M в целия свят от 8-и ноември.
Разговорът между Джиджи Хадид и Джеръми Скот бе прожектиран на дигитални екрани по време на ежегодното парти на MOSCHINO в Коачела, Калифорния и беше излъчен на живо @hm Instagram.
Джеръми и Джиджи бяха облечени в първите модели от колекцията MOSCHINO H&M. Специално за H&M Джеръми Скот е създал нови дамски и мъжки колекции MOSCHINO, както и пълна гама аксесоари и дори някои допълнителни изненади.
Кампанията MOSCHINO H&M е една радикално иновативна телевизионна концепция, която преплита социални и традиционни медии, за да създаде завладяваща мултиплатформа – нов вид увлекателно преживяване за цифровия свят.